Klubbkläder

En bild

Du kan beställa Farsta Ryttarvänners klubbkläder hos Butiken i Stallet. Kollektionen består av pikétröja, fleecejacka, kepa mm.

Du beställer via vår webshop som du hittar HÄR.

På vissa produkter kan du välja tryck och på vissa av produkterna kan du välja brodyr. Loggan trycks/broderas fram på vänster sida och på ryggen trycks/broderas texten Farsta Ryttarvänner.

Du kan välja mellan svarta kläder med röd text eller röda kläder med svart text. Det går även att få sitt namn broderat på bröstet under loggan på de flesta av plaggen.

Ett pristillägg tillkommer för respektive tryck/brodyr, vilket framgår när du beställer. Tänk på att fylla i alla fält korrekt och att kläder med brodyr ej har ångerrätt.

Låt oss veta om det är något plagg du saknar, mejla oss på info@farstaryttarvanner.se