Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2021"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2021


(2021-12-19 10:00)
Lagtävlingen flyttas fram och 2/1 erbjuder vi Pay & ride, välkommen med din anmälan!
 
(2021-12-13 19:56)
Delad glädje är dubbel glädje! Starta 2022 med en annorlunda och rolig lagtävling i dressyr.
 
(2021-12-10 16:46)
På söndag bjuder cafét som vanligt på himmelskt fika och våra startande ekipage på härlig tomtehoppning. Perfekt upplägg för att tjuvstarta julen!
 
(2021-12-06 11:52)
Söndagens klubbdressyr bjöd på fina ritter i LC:1 och LB:1. Domaren Ewa Svensson var nöjd med vad hon såg och hela åtta ekipage red på över 65 procent.
 
(2021-12-04 10:00)
Anmälan till Tomtehoppningen är stängd. Efteranmälan i mån av plats. Temat är jul och som en tidig julklapp har vi en bonustävling för de som är extra taggade - maskeradtävling.
 
(2021-12-02 18:31)
Ska du starta klubbdressyren på söndag? Här hittar du all viktig information!
 
(2021-11-30 09:18)
Julen kommer tidigt i år! 12 december för att vara exakt. Kom och ha en härlig dag på ridskolan tillsammans med oss.
 
(2021-11-20 10:00)
Nu går det bra att anmäla sig till vår klubbtävling i dressyr med klasserna LC:1, LB:1 och LA:1. Tävlingen är den 5 december.
 
(2021-11-18 20:16)
Här hittar du ryttarmeddelande och preliminär startlista inför söndagens Pay & jump.
 
(2021-11-14 21:57)
Söndag 5 december arrangerar vi klubbtävling i dressyr med klasserna LC:1, LB:1 och LA:1. Anmälan öppnar 20 november.
 
(2021-11-13 13:31)
Nästa helg anordnas en Grönt kort-kurs på Farsta Ridskola. Alla som tävlar, från inbjudningstävling och uppåt ska ha tagit Grönt kort, oavsett om man är häst- eller ponnyryttare.
 
(2021-11-08 20:23)
Helgens enstjärniga (1*) tävling i dressyr blev lyckad i dubbel bemärkelse. Farstas hemmaryttare tog hem hela 10 av totalt 17 placeringar. Dessutom bjöd våra funktionärer på ett arrangemang som fick mycket beröm av de besökande ryttarna.
 
(2021-11-03 21:09)
21 november arrangerar Farsta Ryttarvänner Pay and jump för ponny och häst. Anmälan är nu öppen!
 
(2021-10-25 20:32)
När sista hästen lämnat dressyrbanan fylldes ridhuset av entusiastiska och spända ryttare. Det var dags att kora vinnarna av KM i dressyr 2021.
 
(2021-10-21 20:12)
Vem blir klubbmästare i dressyr 2021? På söndag ska det avgöras! Nu är hästarna utdelade och startlistan publicerad.
 

Postadress:
Farsta Ryttarvänner - Ridsport
Erika Ahlman, Sjöbrinken 12
13251 Saltsjö-boo

Kontakt:
Tel: 0702089780
E-post: frv@farstaryttarvann...

Se all info